Leer de geheimen uit het boek ‘Effectief in cruciale gesprekken’ van John Manschot toe te passen in de dagelijkse praktijk en haal meer uit (lastige) gesprekken. AVK ontwikkelde samen met Manschot een training waarin jij leert om de vier eigenschappen voor succesvolle gesprekken direct toe te passen.
Effectief communiceren als het er op aankomt
Dagelijks voeren we vele zakelijke gesprekken. Van een gesprek met het bestuur, het ontslag van een medewerker of een sollicitatie voor een nieuwe baan tot verkoopgesprekken met key accounts en weekendverhalen bij de koffieautomaat. Vaak willen we iets bereiken met onze communicatie, maar niet in al die gesprekken zijn we even effectief…
Hoe zorg jij er nou voor dat je eruit haalt wat erin zit? Hoe kun jij, zeker bij de belangrijkste gesprekken, jouw kwaliteiten zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelen te bereiken?
Effectief in cruciale gesprekken Training
In de ‘Effectief in cruciale gesprekken’ training wordt helder wat bijdraagt aan het bereiken van duurzame resultaten in jouw zakelijke context. Je leert hoe je een goed gesprek voert met klanten, collega’s, aandeelhouders en de directie. Maar ook kun je als bestuurder, OR-lid of PR-medewerker leren om effectiever gesprekken te voeren.
Tijdens deze training leer je handige tips om lastige debatten om te buigen naar resultaatgerichte dialogen. Je ontvangt interessante inzichten en concrete handvatten om succesvol het gesprek aan te gaan over moeilijke onderwerpen. Werk aan het maken van duidelijke afspraken voor een betere samenwerking, het efficiënt en effectief bereiken van doelstellingen en het kweken van duurzame relaties. De rode draad hierbij is het zoeken naar gemeenschappelijke belangen, het kijken vanuit andere perspectieven, het structureren van gesprekken en rekening houden met de juiste randvoorwaarden.
Resultaat Effectief in cruciale gesprekken Training
Na de training Effectief in cruciale gesprekken:
- Voel jij je meer zelfverzekerd bij het voeren van (lastige) gesprekken
- Word je ervaren als een steviger gesprekspartner
- Zorg je ervoor dat jouw gesprekspartners zich gehoord, begrepen en gewaardeerd voelen
- Ken je de BORG-ruit en kun je deze toepassen in de praktijk
- Maak je van debatten een dialoog, waar alle partijen beter uitkomen
- Kun je jouw doelen slimmer, sneller en meer ontspannen bereiken
Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen.