SharePoint op het Secretariaat Training voor medewerkers van het secretariaat voor het centraal beheren van documenten (met versiebeheer), centrale agenda’s, takenlijsten, contactpersonen, overzichtslijsten en Wiki sites met processtromen en werkwijzen.
Omdat je in deze training zelf aan de slag gaat met onderstaande inhoud is het van belang dat je al met SharePoint werkt of de training Sharepoint voor eindgebruikers heeft gevolgd.
Algemene introductie
- Korte algemene intro van SharePoint
- Termen en een overzicht van SharePoint
Maak uw eigen secretariaat teamsite
- Maak de teamsite voor het secretariaat
- De documenten bibliotheek met versie beheer
- Ingekomen poststukken
- Beleidsdossier
- Procesbeschrijvingen
- Adressenbestanden
- Vakantie overzichten
- Team taken (centraal verwerken)
- Afbeeldingen beheer
- Presentaties of een diatheek
- Incidentenbeheer / klachtafhandelingen
- Telefoonnotities / verwerking
- Een secretariaat Wiki site
SharePoint en Office
- Direct vanuit Word of Excel opslaan in SharePoint bibliotheek
- Werken met SharePoint vanuit de gekoppelde Outlook
- De teamagenda
- De centrale contacten
- De Teamtaken
- Werken met Office bedrijf sjablonen in SharePoint
Digitaal vergaderen met SharePoint (ook op de tablet)
- Maak een vergadersite
- Inrichten vergadersite
- De agendapunten
- De deelnemers
- De taken
- De documenten
- Overige?
- Via Outlook uitnodigen gekoppeld aan vergadersite
Maatwerk incompany training SharePoint op het secretariaat
Onze SharePoint trainingen worden op maat gemaakt, geheel conform de wensen en doelstellingen van jouw organisatie. De trainingen, die in overleg 1 of 2 dagdelen duren, kunnen één op één of in teamverband incompany worden verzorgd. AVK biedt een
totaalbegeleiding bij de overstap naar SharePoint. Daarnaast zijn onze trainers
gecertificeerd door Microsoft.
Neem voor meer onformatie conact met ons op via het contactformulier. Wij helpen je graag verder!
Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen.