Haal meer uit Outlook en gebruik het in combinatie met OneNote als een handig en compleet CRM systeem. AVK biedt je een maatwerk training Outlook en OneNote als CRM op jouw eigen locatie. Je kunt je eigen groep collega’s samenstellen of bijvoorbeeld met de hele afdeling een training Outlook en OneNote als CRM volgen. In deze training leer je precies datgene om een doeltreffend klantenbeheerssysteem op te zetten en te beheren.

Training Outlook en OneNote CRM: Eenvoudige, overzichtelijke en gedeelde klantendatabase

Heb je dagelijks behoefte aan contactgegevens van klanten, leveranciers, of andere relaties? Microsoft Outlook en OneNote hebben vele mogelijkheden om je hierbij te helpen. De Outlook functionaliteit betreft niet alleen het eenvoudig opslaan en terugvinden van contactgegevens. Je kunt bijvoorbeeld ook een track-record aanleggen, mailinglijsten samenstellen, etiketten maken, afspraken koppelen vanuit je agenda, (terugbel-) acties koppelen en zelfs foto’s toevoegen. Vervolgens wordt er een OneNote onderdeel gekoppeld aan de contactpersoon. Alle aantekeningen, notities en documenten kunnen zo in OneNote geplaatst worden, voor iedereen doorzoekbaar. Actiepunten kunnen als taak gemarkeerd worden in OneNote, de maker van de taak kan deze weer delegeren aan bijv. een collega en voltooide taken worden in OneNote automatisch bijgewerkt.

Zonder extra investering in software maak je in een paar dagdelen een op jouw situatie aangepast CRM systeem, gebaseerd op Outlook en OneNote.

Na deze training van 3 dagdelen - op de eigen werkplek - heb je een op jouw situatie afgestemd CRM en kun je jouw contacten gemakkelijk beheren, indelen en toevoegen; eenvoudig en professioneel mailings versturen; en nog veel meer...

De training is onafhankelijk van je Outlook en OneNote versie.

Dagdeel 1



  • Opzetten structuur en inrichten van het CRM systeem

  • Gedeelde lijst met Outlook accounts maken

  • OneNote onderdelen koppelen


Dagdeel 2 en 3



  • Slim gebruik maken van Outlook voor het bijhouden van centrale contactpersonen

  • Beheer van de centrale accounts in de gedeelde mailbox map contactpersonen

  • Wat is OneNote

  • Hoe werkt OneNote samen met Outlook

  • Acties in OneNote overzetten naar Outlook taken

  • Beheer van de klantnotities in OneNote

  • Tips en tricks voor het slim bijhouden van een OneNote CRM logboek


Verdiepingsmogelijkheden (elke onderdeel is circa 1 dagdeel)


 

  • Korte training e-mail minderen: Digitaal samenwerken in plaats van e-mailen

  • Documenten samenvoegen vanuit Outlook (afdruk samenvoegen of e-mailings samenvoegen)

  • Mobiel werken met OneNote, werken met de apps op de iPad/iPhone, Windows Phone of Android


Jouw voordelen bij de Outlook en OneNote als CRM Training



  • Een efficiënt CRM systeem zonder investering in software

  • Een doordachte structuur

  • Een coach die direct je vragen beantwoord

  • Volledig afgestemd op je dagelijkse werk

  • Coaching volgens het principe: “Learning by Doing”


Je zet zelf je eigen CRM systeem op, mét ondersteuning van je persoonlijke coach. Samen vertaal je je vragen in praktische oplossingen. Je coach is een ervaren adviseur van AVK. Wij zijn dagelijks actief in het vernieuwen van manieren van werken in kantoren en deskundig in het inrichten van een toegesneden (digitaal) archief.

De trainingen worden op maat samengesteld aan de hand van de gewenste applicaties en onderwerpen. 
Neem voor meer informatie contact met ons op via het contactformulier.
Wij helpen je graag verder!

 

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “Outlook en OneNote als CRM Training” te beoordelen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Bel Mij Offerte aanvragen

Je investering

Vanaf € 69,- p.p. (excl. BTW)

Inclusief naslagwerk en certificaat.

Wij verzorgen alleen maatwerk trainingen waarin we je vooral leren om nog slimmer te werken met Office. Elke training wordt samen met jou en de trainer afgestemd.

Vraag direct een gratis offerte aan op basis van jouw specifieke wensen!

Andere suggesties…

Andere suggesties…