De Klantgerichtheid Training is zeer belangrijk voor jouw organisatie. Meedenken met (potentiële) klanten is essentieel omdat nieuwe klanten steeds moeilijker te verleiden zijn. Het behouden van klanten is daarom noodzakelijk en waardevol. Maar hoe doe je dat? Hoe word je een organisatie die klantgericht is, zwarte cijfers schrijft en tevens zorgt voor meer werkplezier?
Klantgerichtheid Training
In de training klantgerichtheid leer je om als organisatie optimaal te profiteren van een goede relatie tussen klant en leverancier. In een markt waar naast de standaardafspraken in een SLA ook tevredenheid een belangrijke factor is, biedt AVK handvatten om klantgerichter te worden en te blijven. In deze training gaan we aan de slag met de uitdagingen van jouw organisatie of afdeling/ team. Een gedegen intake hoort hier natuurlijk bij.
Resultaat Klantgerichtheid Training
Door de training Klantgerichtheid:
- verbetert een team de relatie met de klant
- doe je nieuwe inzichten en ervaringen op om klantgericht te kunnen handelen
- heb je inzicht in jouw eigen effectiviteit en klantgerichtheid
- kun je gesprekken met klanten prettig en resultaatgericht voeren
- kun je de toegevoegde waarde van jouw organisatie duidelijk maken voor de klant
- voelt een team zich meer zelfverzekerd
- wordt het gemakkelijker om de vraag achter de vraag helder te krijgen bij klanten
- transformeer je van verkoper naar een waardige gesprekspartner voor (potentiële) klanten
Beoordelingen
Er zijn nog geen beoordelingen.