De Klantgerichtheid Training is zeer belangrijk voor jouw organisatie. Meedenken met (potentiële) klanten is essentieel omdat nieuwe klanten steeds moeilijker te verleiden zijn. Het behouden van klanten is daarom noodzakelijk en waardevol. Maar hoe doe je dat? Hoe word je een organisatie die klantgericht is, zwarte cijfers schrijft en tevens zorgt voor meer werkplezier?

Klantgerichtheid Training

In de training klantgerichtheid leer je om als organisatie optimaal te profiteren van een goede relatie tussen klant en leverancier. In een markt waar naast de standaardafspraken in een SLA ook tevredenheid een belangrijke factor is, biedt AVK handvatten om klantgerichter te worden en te blijven. In deze training gaan we aan de slag met de uitdagingen van jouw organisatie of afdeling/ team. Een gedegen intake hoort hier natuurlijk bij.

Resultaat Klantgerichtheid Training

Door de training Klantgerichtheid:

  • verbetert een team de relatie met de klant
  • doe je nieuwe inzichten en ervaringen op om klantgericht te kunnen handelen
  • heb je inzicht in jouw eigen effectiviteit en klantgerichtheid
  • kun je gesprekken met klanten prettig en resultaatgericht voeren
  • kun je de toegevoegde waarde van jouw organisatie duidelijk maken voor de klant
  • voelt een team zich meer zelfverzekerd
  • wordt het gemakkelijker om de vraag achter de vraag helder te krijgen bij klanten
  • transformeer je van verkoper naar een waardige gesprekspartner voor (potentiële) klanten

 

Inhoud Klantgerichtheid Training


In deze training staan bewustwording en het handelen centraal. We gaan praktisch aan de slag en oefenen met jouw eigen praktijksituaties. We behandelen de huidige manier van werken en onderzoeken wat mogelijk is voor meer klantloyaliteit. We gaan bewust en intensief aan de slag met elkaar, we zijn fysiek in beweging, oefenen met gesprekstechnieken en je krijgt waardevolle feedback. Samen zoeken we naar het antwoord op de vraag: Wat zorgt ervoor dat klanten juist klant bij ons willen zijn? Daarna gaan we aan de slag om dat te realiseren.

Klantenonderzoek


Indien gewenst kan AVK ook klanten interviewen om een objectief beeld te krijgen van de klantgerichtheid van jouw organisatie. Je krijgt dan concrete en relevante tips aangereikt om aan de slag te gaan met verbeteren. De trainer van AVK beschikt over een ruime ervaring op het gebied van klantenonderzoeken en heeft ervaring met het opzetten, uitvoeren en terugkoppelen van klantfeedback.

Maatwerk training Klantgerichtheid


AVK is gespecialiseerd in trainingen op maat. De training Klantgerichtheid sluit daarom volledig aan op de ontwikkelingen binnen de organisatie. Deze training is ideaal voor medewerkers die veel buiten de organisatie actief zijn. De training kan verspreid worden over meerdere dagdelen met tussentijdse opdrachten en bijvoorbeeld gecombineerd worden met een sessie teameffectiviteit.

Meer info over de juiste inhoud voor jouw team of organisatie? Neem vrijblijvend contact op via het contactformulier op deze pagina. Wij helpen je graag verder!
Deze training is uitermate geschikt voor mensen die regelmatig klantcontact (gaan) hebben en medewerkers die moeten inspelen op de behoeften van de klant (bijvoorbeeld marketing of PR). Persoonlijke aandacht van de trainer staat centraal, optioneel kun je daarom ook gebruik maken van ‘coaching on the job’.

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “Klantgerichtheid Training” te beoordelen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Bel Mij Offerte aanvragen

Je investering

Vanaf € 79,- p.p. (excl. BTW en eventuele voorbereiding)

Wij verzorgen alleen maatwerk trainingen. Elke training wordt samen met jou en de trainer afgestemd.

Vraag direct een gratis offerte aan op basis van jouw specifieke wensen!

Andere suggesties…

Andere suggesties…