Er zijn nogal wat veranderingen doorgevoerd in Office 2013, 2016 en Office 365, met de Quick Reference Cards (QRC) houd je het bij.. Zeker als je gewend was te werken met Office 2007 of ouder, is het in het begin behoorlijk zoeken naar bekende de functies, laat staan de vele nieuwe functies die het werk echt een stuk makkelijker maken.

Om je sneller te laten wennen aan de nieuwe menu-structuur hebben wij zogenaamde Quick reference Cards (QRC) samengesteld. Hierin wordt een helder overzicht gegeven van de nieuwe schermindeling, het menu en werkbalken, maar ook een overzicht van waar welke functies zich bevinden in het Lint-menu.

Daarnaast geven we een overzicht van de belangrijkste en meest gebruikte sneltoetsen; de snelste weg naar efficiënt én ergonomisch werken!

Een complete set bestaat uit 5 folders: 

  • Word
  • Excel
  • Outlook
  • PowerPoint
  • OneNote

Je hebt de keuze uit 2 versies: Office 2013, Office 2016 (Office 365).

Bestellen

Momenteel hebben wij helaas geen QRC’s meer op voorraad. Zodra deze weer binnen zijn kunnen losse exemplaren onderaan deze pagina besteld worden.

Organisaties kunnen oplages bestellen voorzien van eigen logo. Vraag daarvoor een vrijblijvende offerte aan via onderstaande knop.

 

1 beoordeling voor Quick Reference Cards (QRC)

  1. Guusje Kamps

    Fijn om dit naast je pc te hebben liggen en even snel te kijken waar je moet zijn. Maar vooral van de sneltoetsen wordt ik heel vrolijk..

Een beoordeling toevoegen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Bel Mij Offerte aanvragen

Je investering

Een set van 5 Quick reference Cards is verkrijgbaar voor slechts:

€ 7,50  

(Prijs per set; excl. BTW en verzendkosten.)
Gratis verzending bij bestellingen vanaf 5 sets!

Andere suggesties…

Andere suggesties…